Sanatate

Evitati stresul la serviciu

Locul de munca poate avea un efect puternic asupra sanatatii angajatilor, astfel angajatii care petrec 8 ore sau mai multe la un birou pot avea in timp diverse probleme: dureri de cap, dureri de spate, suferinte ale ochilor, afectiuni gastrice, depresie, iritabilitate sau furie, rezistenta scazuta la raceli si infectii, tensiunea arteriala crescuta si boli de inima, epuizare emotionala si fizica.



La ce duce stresul?

Nivel de concentrare scazut, anxietate, moralul scazut, performante slabe, cat si la intensificarea absentelor din cauza bolilor, care in schimb pot avea efecte negative asupra angajatilor ramasi cu munca aditionala.

Studii de specialitate arata ca anual se pierd miliarde de dolari prin scaderea eficientei angajatilor si prin costurile ingrijirilor medicale de care au nevoie “victimele” stresului.



Masajul la birou


este una dintre solutiile care pot fi adoptate pentru a rezolva aceste probleme sau a le reduce pana la nivelul in care nu mai prezinta un risc pentru angajat sau companie.



Încrederea, cheia succesului

De cele mai multe ori, stressul apare ca rezultat al energiei negative acumulate. Acceptarea multor sarcini, multe dintre ele nefigurând în job description-ul tău, sarcini care te încarcă şi te întârzie în procesul zilnic de îndeplinire a sarcinilor tale de zi cu zi. De ce se întâmplă asta? În mare majoritate a cazurilor din cauză că nu ştim să spunem NU, că nu vrem să dezamăgim pe nimeni, că ne gândim că vom apărea mai bine în ochii şefului şi astfel vom avea un job mai bun sau mai stabil.



Învaţă să refuzi.

Învaţă să spui nu. Nu lăsa ca problemele altora să te copleşească, doar pentru că tu eşti mai empatic. Poate la început te vei simţi mai puţin bun, poate ceilalţi te vor privi altfel, dar după şocul primului refuz, ceilalţi vor învăţa ce e de învăţat iar tu vei vedea că dintr-odată, viaţa ta e mult mai simplă.



Nu rata pauza de masă.

În mediile corporatiste este deja un motiv de mândrie să nu te duci la masă spunând Uite, vezi, ce bun sunt eu şi dedicat muncii mele. Aproape că aştepţi ca şi ceilalţi să facă la fel şi eşti dezamăgit că poate ceilalţi nu fac acelaşi lucru. De fapt, exact în acea pauză de masă apar manifestările de anxietate, stres, nervi întinşi. Iar asta are o simplă explicaţie fiziologică. Scade nivelul de zahăr din organism, ceea ce duce la iritare maximă, iritare pe care nu ai cum să o controlezi. Vei vedea că după o masă bună, starea ta psihică va fi MULT superioară celei avute înainte de masă. Pe lângă acest aspect, în sala de mese sau la masă în general, se leagă cele mai multe relaţii interumane. Nu rata posibilitatea de a te împrieteni cu colegii tăi de muncă doar pentru a demonstra capacitatea ta de a face foamea muncind.



Fii atent la ce vorbeşti şi ce transmiţi celor din jurul tău. Limbajul tău, chiar şi cel nerostit, gesturile, privirea, sunt semnale clare asupra a ceea ce simţi şi cum te simţi. Iar dacă în fiecare zi te vei plânge că eşti obosit, că te omoară munca şi altele, nu vei face decât să le transmiţi şi colegilor tăi starea ta. Iar într-o zi vei ajunge la muncă şi veţi fi un birou întreg de oameni obosiţi, stresaţi şi încercănaţi. Asa ca redevino optimist, vesel, si raspandeste starea asta si in jurul tau, ajuta-ti colegii nervosi sa se calmeze si menajeaza-i cand stii ca se enerveaza repede. Nu doar ca va scadea nivelul de stress, dar si rezultatele muncii vor creste pentru toti si munca va fi si mai placuta decat de obicei.

Related posts

De ce imi cade parul? Top 5 cauze

admin

5 trucuri esențiale în dieta calorică

admin

Tratament pentru acnee corporala

admin

Leave a Comment