Chipul angelic, părul strălucitor, dantura perfectă, picioarele lungi sau braţele graţioase ale vedetelor au fost mană cerească pentru firmele interesate să-şi promoveze produsele, scrie Click!. Chiar dacă multe celebrităţi arată impecabil, din cap până-n picioare, iată că unii publicitari au preferat să se folosească numai de anumite părţi ale trupurilor lor.
Astfel, podoaba capilară a Andreei Marin a ajuns să valoreze suma de 20.000 de euro pentru o reclamă la vopsea de păr, chipul Ginei Pistol 5.000 de euro pentru un spot publicitar la farduri şi dantura Monicăi Davidescu 3.000 de euro pentru o reclamă la pastă de dinţi.
Şi Andreea Spătaru şi-a “vândut” mâinile, cu 5.000 de euro, pentru a promova un salon de înfrumuseţare din Spania, iar Iulia Popovici şi-a “vândut” picioarele, cu 3.000 de euro, pentru o reclamă la dresuri.
Ultimele intrate în galeria celor care şi-au pus corpul la bătaie, în scop publicitar, sunt Mădălina Radu, Catrinel Sandu şi Iulia Albu, cea din urmă dezbrăcându-se gratis pentru a promova afacerea soţului.